پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شانس

 

 

 

شانس نام مستعار خداست آنجا که نمی خواهد امضایش پای داده هایش باشد!



نظرات شما عزیزان:

آوای خسته (هانیه)
ساعت1:30---24 ارديبهشت 1390


سلام. خیلی زیبا بودپاسخ:ممنون از اظهار نظرتون .دوست عزیز


مهدیه
ساعت13:52---8 ارديبهشت 1390
سلام مطلبات عالی بون مخصوصا این یکی که براش نظر نوشتم اگه دوست داشته باشی میخوام باهات تبادل لینک کنم لطفا بگو به چه اسمی لینکت کنم آدرس ایمیلمو مینویسم که بتونی جوابم و بدی

sharpcute2010@yahoo.com
پاسخ:سلام .ممنون از نظرتون .حتما در اولین فرصت لینکتون می کنم .موفق باشی .من و با عنوان پرنیا وحوریا وآدرس وبلگم لینک کن من تلاش کردم نتونستم !!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 11:0 | |