پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خیال

چشم هایم را می بندم وخیال می کنم .....پرواز زیر آب یک جفت بال آبی می خواهد ویک خیال آبکی ...که من خیال آبکی رو دارم اما بال آبی رو نه...بی خیال پرواز زیر آب می شم .....اینجا پرنده هاشم به زور می پرند. کلاغ دیروز پیاده گز می کرد ! کرکس آپاندیسش اوت کرده !قناری حرمسرا درست کرده! شاهین بی کار خوابیده ! .........ودوباره خیال می کنم ..........دارم ....دارم ....دارم .....اما ندارم  وبی خیال خیال میشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 9:45 | |